woensdag 8 augustus 2007

High Desert

Voor een korte vakantie zijn we naar het plekje Bend gegaan, nog steeds in de staat Oregon maar in een heel andere omgeving. Het was een uur of 3 rijden om hier te komen, met allemaal hele mooie uitzichten over rivieren en meren op weg hiernaartoe, en een woestijn-achtige omgeving wanneer we eenmaal aan kwamen.

Eergisteren gingen we white water raften op de Deschutes rivier. Dat was echt heel erg leuk; dan zit je in een rubber bootje met een groep van acht en met dat rubber bootje ga je door allemaal onrustige plekken in de rivier. Het enige wat je in de boot houdt is je voet, die je klemt onder de zitting voor je. Vermakelijk!

Gisteren gingen we naar de High Desert Museum. Dat was ook echt cool - ongeveer even cool als het oorlogsmuseum in Overloon. Alleen natuurlijk net wat minder want in Overloon was ik met mijn geweldige klasgenootjes! Het High Desert Museum ging allemaal over cowboys, Indianen en de dieren in de woestijn. De Amerikaanse adelaar maakt echt een leip geluid als hij schreeuwt trouwens, helemaal niet wat je verwacht van zo'n stoer-uitziend beest. Oh, en voordat iemand het vraagt: Nee, in het museum werd er toegegeven dat de Indianen oneerlijk behandeld werden enzo, dus niet beginnen over Amerikaans patriotisme.

Je mag musea leuk vinden op mijn beschaafde leeftijd.

Vandaag gaan we terug naar Lake Oswego. Misschien gaan we vanavond naar de Simpsons film, want het is Kyle's laatste dag hier in het land van de eeuwige refills voordat hij naar Nederland gaat en vervolgens naar Kreta. Morgen komt Rick aan en dat is ook bijster plezant. Wat niet bijster plezant is is de terugweg naar Lake Oswego vandaag: dankzij dat we in Eugene stoppen wordt het waarschijnlijk 4 uur rijden. Ach, nouja! Mooie uitzichten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Een beetje zeuren over vier uur rijden, de meeste vakantiebestemmingen zijn wel wat verder weg hoor. :P

Mijn ouders gaan vrijdag/zaterdag. :3

Anoniem zei

Nou, feestje, iedereen is op vakantie! :P Sander ook trouwens, die zit lekker in Italië. Niet eerlijk. En volgens Dennis komt ie 20 Augustus pas terug. o_o

Bluh, ik wil naar de dierentuin, maar niemand wil/kan. 8) Of ze vinden het te duur. =') Deze vakantie is zó kut.

Sanana zei

Ik ben het eens met Litania! 4 uur is toch niets! :P Ik moet maandag 7 uur in het vliegtuig (dan moet ik er wel bij zeggen dat er in elke stoel een apart videosystem ofzo zit, haha.. Kan je zelf kiezen wat voor een film je kijkt enzo)

Maar Rick is er nu!? Gezellig! DOe hem de groetjes :D

wikke zei

hee valerie!
jouw blog is echt zooo grappig! ik wist helemaal niet dat je er een had, maar ik kwam er laatst achter en je verhalen sijn echt supper grappig, je kan goed schrijven man! ben blij dat je het in ieder geval redelijk naar je zin hebt :P Nou ik kijk uit naar je volgende post ;)
xx wikke

Monique zei

4 uur is niets Val! :P
ik heb van NL naar Duitsland 8 uur in de auto gezeten en op de terug iets van 10 uur xD

Een beetje late reactie maar ok, dat krijg je ervan als je in Tsjechie zit

Xxx

Sanana zei

He valerie!
Je schrijft ook niets meer! Je hebt zeker geen tijd meer nu Rick er is he! Ik hou het nu goed bij =P Alleen ik schrijf voor niemand want ik krijg nooit reacties. Maar het is wel leuk om te doen. =)

Heb trouwens je broer heel even gezien toen ik aan het werken was voordat hij naar Kreta ging. Dat was wel leuk.

Heb je nog steeds vakantie?