vrijdag 12 oktober 2007

Domme eekhoorns

Minder dan een dag tot Litania komt, dus ruim tijd voor een blog voordat ik geen aandacht meer heb voor de rest van de wereld. Er is veel gebeurd, en zoals gewoonlijk ben ik er veel van vergeten.

Ten eerste dank aan Erma en Ineke die lekkere Nederlandse dingen meegaven aan mijn vader - ik mistte speculaas en pepernoten al, terwijl ik helemaal niet zo lang zonder ben geweest. Ik zal in ieder geval geen afkicksverschijnselen krijgen met Sinterklaas nu we een voorraad hebben! En nu op naar het verhaal.

Zondagochtend ben ik met mijn moeder rond Lake Oswego geweest in de auto - terwijl ik reed. Het was heel erg leuk; de bomen zijn allemaal mooie kleurtjes rond deze tijd van het jaar en Lake Oswego is echt een prachtige plek. Aan het begin van de les terroriseerde ik mijn moeder door heel dicht op de geparkeerde auto's rechts te zitten, dat vond ze niet erg leuk. Later werd dat beter en hoefde ze zich niet zoveel zorgen te maken, gelukkig. Er was ook een moment dat een eekhoorn voor de auto sprong en de straat overstak. Een hele domme eekhoorn, maar ik reed er niet overheen. Ik kan trouwens heel goed over drempels heen rijden! Sommige dingen aan mijn auto rijden laten wat te wensen over, maar mijn vaardigheid qua drempels niet. Ik ben meester der drempels!

Goed. In driver's ed vroeg de docent om verhaaltjes over het auto rijden, dingen die je zijn overkomen enzo. Ik zei dat de eekhoorns hier dom zijn, en ik meende het. Er waren ook mensen die het eens waren trouwens - volgens mij zijn Europese eekhoorns gewoon intelligenter. Tijdens de pauze zei de docent "Nice comment about squirrels there, I liked that. American squirrels are stupid..." tegen me. Dus het is waar!

Naast eekhoorns kan ik me niet veel herinneren. Veel huiswerk en veel repetities gehad. Verder? Niet veel.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Nu nog leren om rotondes te beheersen, dat vind Dan vast leuk om je te helpen testen als je weer in Nederland bent. ^_^

Unknown zei

Ah tof, je hebt zowaar naar me geluisterd, mijn liefste!
Mare, ik neem aan dat je meesteres der drempels bent, en geen meester ^^ maar toch. Mocht ik ooit moeite hebben met drempels, dan weet ik waar ik naartoe moet.

Stefan zei

Ja joh :') Domme eekhoorns xD
Wij zien er nu dagelijks een paar lopen als we terugfietsen van school, als we ze niet zien wordt Sandra altijd diep ongelukkig, dus heb ik er 50 extra uitgezet in Berg&Bos =)
En pepernoten zijn goddelijk, gelukkig dat je wel wat hebt dan xD
Heet die Litania trouwens de Graaff ofzo van de achternaam?
Ik zag bij een meisje van zwemmen op d'r hyves staan: Zus naar Portland/Amerika.
En dat meisje zit op KSG dus ik leg snel de link ;)
Veel plezier daar nog =)

Mirielle zei

Je rijdt gewoon auto... ik kan er niet echt aan wennen. :P

Anoniem zei

Ik ben bij jou! [Nou, op het moment niet, maar toch] :DDDDD

Monique zei

Boe!

Ik dacht, laat ik eens weer een sop Val's blog kijken,lief van mij he? =D
Ik neem aan dat je penernoten en speculaas miste inplaatsvan mistte =P
Ach ja, pas wel op voor die eekhoorns hoor! Voor je het weet gaan ze je terroriseren xD

Daaag, lieve val ^^

Monique zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Monique zei

ik had hem per ongeluk 2 keer gepos6 ^_^'