dinsdag 2 oktober 2007

Koken

Hallo nieuwkomers! En ik ken jullie allemaal uiteraard nog. Pfft, mensen vergeten is voor losers. Oh, en ik weet lekker wel de betekenis van de moeilijke Nederlandse woorden die ik gebruik! Pleonastisch was een uitzondering. Wat klinkt dat woord toch ook idioot, daarom kende ik hem vast niet.

Goed, zaterdag ging ik naar een kook-activiteit met mensen uit de international, Spanish en de French club. Het was heel erg leuk! We maakten iets wat smaakte en aanvoelde als friet uit iets dat eruit zag als een banaan, hoe cool is dat? Jammer genoeg ben ik de naam vergeten. Daarnaast was er een chocolade fondue met stukjes aardbei en stukjes banaan om erin te dopen. Er was ook een kaas fondue maar kaas fondues zijn onheilige abominaties die nooit uitgevonden hadden moeten worden.

Verder is school af en toe echt leuk. Het schommelt heel erg, maar de hoeveelheid huiswerk is vrij stabiel - op een slechte manier. Hopelijk overleef ik het hier lang genoeg om jullie zwoele gezichten ooit nog terug te zien.

Sayoonara!

5 opmerkingen:

Mirielle zei

Iets dat naar friet smaakt uit iets dat op een banaan lijkt... Chichi of churros toevallig? *gokt maar wat* Dat lijkt me trouwens ook wel lekker in chocoladefondue.

Anoniem zei

Je zei banaan. >>

En waar is mijn brief? o_o;

Unknown zei

Hehehehe hier weer eindelijk een bericht van mij, je oud buurmeisje!
Daar zat ik dan vanmorgen op mijn werk, en ik had het heel druk zo druk dat ik naar jouw weblog ging zoeken...maar nee ik heb gegoogled etc, kon je niet vinden....
maar had je heel slim in mijn favorieten toegevoegd, dus hier weer een berichtje van mij!

Wow wat beginnen jou lessen vroeg zeg, half 8 AUUUUU, dan kom ik net uit bed haha. Ik ga je even toevoegen op msn kunnen we keer chatten!
Gezellig.
Ik heb altijd de american radio on op mijn werk, heel leuk!

Heb net je paps billy gezien bij mijn opa en oma, heel gezelig!

Verderrrrr weinig nieuws, ik ga vaker reageren op je blog hoor.

Hoop iig dat je je nog vermaakt daar in de States en dat alles goed gaat.

Veel plezier op school en met Japans!

Byeeee x Monique

Sanana zei

Val!

Wát is er mismet kaasfondue!?
Weetjewel wat ik op míjn verjaardag heb gegeten :O
Haha, nja ik ben het eigenlijk wel met je eens dat het niet súper is, maar als je eraan gewend bent is het best wel lekker hoor =)

Maar wat leuk dat je met een groep gaat koken enzo, ze moeten die clubs gewoon overal invoeren!

Aah, we gaan eten. Jij nog niet, hehe.

xx

Stefan zei

Vooral als er ook nog is witte wijn in die fondue van Sandra zit :P
Choco fondue lijkt wel dan wél weer lekker ^^ ook maar keertje doen.
En de hoeveelheid huiswerk is ook veel hier, gelukkig maak ik 75% niet :D :x