vrijdag 25 april 2008

Rijbewijs

Meesten van jullie weten dit al, maar ik heb mijn rijbewijs. Yay! Ik vind het geweldig om rond te rijden in mijn eentje, luidkeels meezingend met mijn muziek - heerlijk!

Anders dan dat is er niet heel veel gebeurt, al is het een tijd geleden dat ik voor het laatst wat zei. Eigenlijk haalde ik gewoon de dag na de vorige post mijn rijbewijs, en ik zei er in die post niks over omdat ik bang was dat ik zou falen en jullie het allemaal zouden weten. Maar het ging allemaal goed dus dat is allemaal prima.

Oh, ik ben een nieuw big aan het ontleden, dit keer in AP bio. Deze is een jongen dus we konden hem Hamlet noemen! En ik werk samen met Ran (een goede vriend van me) dus het is nog leuk om te doen ook. Mijn partner in anatomie is wel aardig maar ik ken haar niet zo goed. Gisteren waren we rond het hart aan het ontleden, en het was fascinerend - alles wat je in je biologie boek ziet, maar dan hoe het echt in elkaar zit.

Verder zijn mijn grootouders hier al een aantal weken, en dat is gezellig. Ze gaan alleen binnenkort weg, wat dan weer ruim gecompenseerd wordt door de Müllertjes die komen. Daar heb ik echt veel zin in, al zal ik waarschijnlijk constant aan het werk zijn. Nouja... constant... af en toe. Het is al bijna zomervakantie hier!

2 opmerkingen:

Unknown zei

waarom heeft niemand hierop gereageerd! Daarom doe ik het nu wel, misschien spoort het je aan om een volgende te schrijven :P
Val, ik heb het heel erg leuk gehad bij jullie en als ik terug kon, kwam ik. Mooi dat jullie in de zomer komen.
Ik vind het echt vet dat je je rijbewijs hebt! En als ik de volgende keer kom (volgend jaar ofzo :P), mga ik zelfs met je mee in de auto en dan kunnen we coole dingen gaan doen, haha. Heb je trouwens nog smsjes gekregen? xD Zal wel niet, aangezien ik nu ook geen contact met die lui heb. Dat is het rotte van nieuwe mensen ontmoeten op vakantie; je verliest het contact bijna altijd. Misschien vonden ze me gewoon vervelend x'D Maaaarja, het weer is hier erg goed geweest, al bouwt het nu weer een beetje af. Ik heb ontzettend veel ijsjes verkocht. 2 Grote branden in NL, 1 in universiteit van Delft en 1 in enschede waar ik langs kwam. Dit bericht wordt haast langer dan het verhaal op je blog, maarja xD. Ik had foto's naar je mams gestuurd, maar waarschijnlijk heb je ze al gezien. Als ik er meer moet sturen zeg je het maar! Hoe is het op school? Nou, dat was het wel denk ik.. Als je evt wil reageren mag je me aaaaaaaaltijd mailen natuurlijk (a). Doei Vlavlie, hihi.

Kus
Menenie

Stefan zei

Valerie,
Schrijf eens heel snel weer iets..