vrijdag 29 februari 2008

Leven is goed

Niet zo heel lang geleden had ik af en toe best wel spijt van verhuisd zijn. Niet meer! Ik geniet heel erg veel van mijn leven hier, en alle vrienden die ik gemaakt heb. Dat wil niet zeggen dat ik jullie niet meer mis; natuurlijk doe ik dat. Maar op een gezonde, goh-wat-gaat-het-leuk-zijn-ze-weer-te-zien manier in plaats van op een stomme manier.

Naast een algemeen gevoel van blijdschap heb ik bijster weinig te melden. Op Valentijnsdag hebben we dus het zenuwstelsel van ons varkentje ontleed, en dat was heel erg leuk. (Het was serieus leuk eigenlijk, niet sarcastisch bedoeld.) Verder waren er een aantal feestjes/avondjes van leuke dingen doen met clubs of vrienden. Oh, en ik deed mee aan zo'n quiz bowl spel over Three Cups of Tea. (Jeweetwel, waar je op een knop moet drukken als je het antwoord weet enzo.) Ik was vet goed, maar we verloren wel. De puntentelling was maf. Maarja, geen gezeur, het was heel gezellig.

Vanavond ook! Alle taal clubs (Japans, Frans, Spaans, Chinees, Duits, internationaal, etc) gaan bowlen tegen elkaar. Uiteraard bowl ik voor het Japans team. Wens me succes!

2 opmerkingen:

Scaevola zei

hihi, eindelijk weer is een blog! :D
Nja, succes met dat bowlengedoe. Als dat nog niet geweest is o_O
Ff denken, 16:20 bij jou, is 1 uur 's nachts bij ons. +5 is 6 uur, is dus al geweest. Ik hoop dat je gewonnen hebt dan :P

Unknown zei

Succes!

..of ben ik te laat? XD