maandag 2 juli 2007

4th of July

...nee, dat is het nu op dit moment nog niet.

Het is me niet gelukt voor langer zonder Playstation 2 te gaan: we gingen er één huren maar voor 25 euro extra mocht ik hem hebben dus ik kocht hem. Dat heeft de laatste paar dagen heel erg leuk gemaakt.

Vanmiddag gingen we mijn broer ophalen in Portland. Dat ging allemaal prima; mijn leven is vele malen lawaaieriger geworden sinds zijn aankomst. Op de weg terug waren hij en mijn vader slechte country liedjes aan het zingen. Daar zijn er hier veel van. Mijn vader houdt van zo'n country radio zender, '99.5 the Wolf'. De favoriet van Kyle en mijn vader is een liedje waarin de zanger zegt dat hij een vrouw graag voor teken zou willen checken. "I'd like to check you for tics." Het is één van de meest debiele liedjes op deze aarde maar ergens is het wel leuk dat ze er zoveel lol in hebben. (Niet dat ik dat ooit tegen ze gaan zeggen.)

De buren stonden vanavond vuurwerk af te steken op straat. Ik ging met mijn ouders kijken en heb weer een hoop buren leren kennen. Er wonen heel veel kleine kinderen in de buurt (waaronder een ontiegelijk schattig Asiatisch meisje dat altijd roze laarsjes draagt - vanavond had ze een lichtblauwe nachtjapon en die roze laarsjes aan, zo lief!) en een stuk of drie jongens net iets jonger dan ik. Emily is een jaar ouder (ze was er niet trouwens, volgens mij is ze op vakantie), en ik zag een meisje van ongeveer mijn leeftijd maar heb haar niet gesproken.

Het is zo raar dat vuurwerk afsteken hier zomaar mag, terwijl je in Nederland alleen rond nieuwjaar iets mag afsteken. Iedereen is vuurwerk aan het kopen voor het 4th of July feest. Dat gaan we ook met de hele buurt vieren. Het belooft in ieder geval leuk te worden.

Onze spullen komen 9 juli aan. Nog even en we wonen hier echt. Het is hier trouwens nog steeds heel lekker weer, dus kom maar met jullie jaloezie!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

*Kom maar op. 8')

Nja, iig veel plezier enzo. Verlies geen vinger oid!

Trouwens, volgens mij ga ik over. Dus we zijn bezig met tickets zoeken. =o

Monique zei

Wat Litania zei
Kom maar op xD
Have fun vandaag =P
*is over* =D
Ik ga volgend jaar naar Rome =D Hahaha!

Doeg!
*hug*

Mirielle zei

Ik heb vandaag 3 keer door de regen mogen fietsen, dus ja, ik ben wel jaloers op je mooie weer.

Je maakt nu trouwens ook al fouten in je Engels. Teken = ticks. Amerikanen... :no:

En nu is het wel 4th of July! :D

Mirielle zei

Oh en omg. Asiatisch = Aziatisch. x)

Sanana zei

Aah, ik moest gisteren ook een aatal keren door de regen fietsen. Volgens mij 4 keer (waarvan 2 keer lang en 2 keer kort =P) Ik was zeiknat, vooral de eerste keer toen ik naar school ging en een voorlichting kreeg over drugs/alcohol/verslaving. Nevermind, vandaag droog gebleven.
Waarom vieren ze daar op 4 juli feest? Veel plezier, en de groetjes aan de rest daar!

Sanana zei

Oh stom, het is al 4 juli geweest!

Hoe was het feest? :P