zaterdag 23 juni 2007

Art Festival

In mijn vorige post had ik twee fouten in mijn Nederlands, maar de enige die het opmerkte was Marrit. Dit betekent dat jullie Nederlands even belabberd is als dat van mij. (Okee, dat betwijfel ik.)

Nouja, in ieder geval: zaterdag gingen we naar een art festival in Lake Oswego. Het was op een grasveldje met allemaal stalletjes waar je schilderijen en sieraden enzo kon kopen. Er was ook een grote tent met een podium waar een band op speelde. Eén van de bandleden leek op een ruige motorbiker, met een hanenkam en een gigantische snor. Het leukste? Hij maakte de schattigste geluidjes die ik ooit heb gehoord op zijn xylofoon. Awww.

Ik vermaak me wel hier, alleen ik heb totaal geen motivatie om nieuwe vrienden te maken en dat kan op den duur niet gezond zijn. Dat weet ik, maar dat verandert niet dat ik helemaal geen behoefte aan nieuwe vrienden heb. Ik ben niet eenzaam. Wat ik wel heel erg mis is mijn Playstation 2. Ja, ik weet het, met hongersnood en oorlog en weetikveel wat in de wereld is vier of vijf weken zonder game console geen ramp, maar ik wil hem gewoon heel erg graag terug. Mijn computer trouwens ook. Het voelt helemaal niet relaxed op zo'n gedeelde computer; ik wil gewoon rustig aan mijn verhaaltjes werken en filmpjes kijken.

En ik word helemaal spastisch van mijn spullen niet hebben! Bwuarghhh. (Correct Nederlands, jwt.)

Van mijn boeken geniet ik wel nog steeds. Dat is goed.

Als laatste klacht is veel van het brood hier heel ranzig. Veel te zoet. Er is wel lekker brood, maar je moet wel goed zoeken daarvoor.

Gelukkig is het wel lekker weer hier en in Nederland niet zodat jullie allemaal jaloers op me zijn. Oh! En op de weg terug van het art festival zat een jongen in een bushokje gitaar te spelen en te zingen. Hij verkocht 'impeach Bush' T-shirts. Ik heb er geen gekocht maar vond het wel interessant om te zien. Nouja, tot volgende keer! Wens me succes met geen Playstation hebben.

4 opmerkingen:

Sanana zei

Hé Val!

Moet ik dan ook maar naar jouw spellingsfouten zoeken? ;)'

'relaxed' is engels, in het nederlands is het 'relaxt'. Verder heb ik niet zo goed opgelet. Dat viel me alleen op omdat ik zelf ook vaak relaxed schrijf.
Oja, sommige zinnen kunnen misschien beter anders geformuleerd, maar hoe je het nu hebt kan het ook.
(Niet dat mijn nederlands erg goed is hoor, ik maak waarschijnlijk meer spellingsfouten dan jij)

Je doet meer dan ik hier in Nederland zo te horen! Hier zitten we, inderdaad veel binnen, te leren. Alleen vandaag is het wel te doen.

Hier op straat zie ik helaas ook nooit iemand in een bushokje gitaar spelen. Jammer.

Ik stop, ik ga een stukje posten op mijn eigen blog. (Nee he, moet ik me weer inspannen om in het engels te schrijven ;))

Liefs,

Monique zei

Maar, je hebt nu toch een playstation ;)
Wel nieuwe vrienden zoeken hoor =o
Niet alleen op je PS2 vertrouwens xD
Ok, ok, ok, ik weet dat wij Tazrummers niet te vervangen zijn maar toch =P

*vindt dat je snel terug moet komen*
=o
Meetings gaan raar worden zonder jou =(

*big hug*

Anoniem zei

Daar had ik ook wel heen gewild. =o

Mirielle zei

Jammer dat je geen Impeach Bush-shirt hebt gekocht. Ik had echt een foto van jou in zo'n shirt willen zien. :D

Grammar whore at your service.

[/late reactie]