vrijdag 15 juni 2007

Boot

Gisteren heb ik iets heel erg cools meegemaakt. Er is zo'n plek met boten in de buurt, op het meer, en er was een soort buurt barbeque waar ik met mijn ouders heen ging daar. Ik was er pas net en opeens stapte een meisje (Emily) op me af en ging me helemaal leren kennen. Ik stond best wel versteld. Dat was nog niks, trouwens. Ze werd gebeld door haar vrienden en ze zei dat ik mee moest komen, dus ik volgde haar verder naar de boten toe en daar kwam een speedboat aan vol mensen die ik niet kende. Het waren Emily's vrienden, en ze nodigden me uit om mee te komen, gewoon een klein stukje.

Ik ging mee. Eerst konden we gewoon praten. Ik zat voorin met Emily en een ander meisje, Melissa (geloof ik. De introducties heb ik niet bijster goed kunnen volgen). Toen we vrij op het meer waren kwam er harde muziek aan, en opeens scheurde we ervandoor.

Dat was zo. ontiegelijk. cool. En snel.

We gingen gewoon een rondje rond het meer en daarna brachten ze Emily en mij terug naar waar we opgehaald waren. Maar wow. Dat was echt cool.

5 opmerkingen:

Sanana zei

HOI :D

Sorry, ik móet even in het Nederlands reageren. Nou eigenlijk, zou ik dat niet moeten doen. Want engels oefenen is goed voor me, aangezien ik maandag een proefwerk en dinsdag een mondeling engels heb. maarja,
Nu doe ik het even zo, anders ben ik zo lang bezig ^_^
Oja, dat 'Oke' op mijn blog was per ongeluk. Moest okay zijn.

Wat gaaf dat dat meisje zomaar naar je toekwam! (trouwens ook gaaf dat mensen daar zomaar een barbeque houden, heb ik hier nog nooit gezien in openbaar) Volgens mij krijg je echt een relaxt leven daar en wil je er nooit meer weg... :O :)..

Ik zal Esther even helpen met aanmaken van haar blog =)

xx

Anoniem zei

Ik hou niet zo van boten, maar het klinkt wel cool iig. 8)

Zaten daar nog leuke mensen bij? ((:

Sanana zei

Onze biologie leraar zei dat als je zwijnen tegenkwam, je veel herrie moest maken. Niet wegrennen maar ze bang maken.

Mirielle zei

Haha best random, maar wel heel erg cool lijkt me. 8)

Wat voor accent hebben de mensen in Oregon? Beetje half-Amerikaans half-Brits, of niet? :o

Monique zei

Heyy zorg maar dat je goede vriendjes met hun wordt of koop zelf een boot haha want als eim en ik komen wil ik dat ook wel doen, al schijt ik dan echt in mijn broek denk ik hahaha!
Doeiiiiix