maandag 11 juni 2007

Eerste post

Om even een kleine introductie te maken - ondanks dat waarschijnlijk alleen vrienden dit gaan lezen - hier ga ik:

Ik ben Valerie, geboren in Leersum en toen ik 1 was verhuisd naar het bloeddorstige Ugchelen. Daar woonde ik lang en gelukkig tot 10 juni - gisteren. Nu woon ik in een gigantisch huis in Lake Oswego, in de staat Oregon van de Verenigde Staten. Of dat leuk is zullen we spoedig weten.

Deze blog is half om mijn Nederlands goed te houden en half om contact te houden. Sandra en Esther (twee basisschool vriendinnen, voor onwetenden) gaan ook een blog bijhouden hier en dat wordt allemaal heel leuk.

Nu een plaatje van mijn nieuwe huis!



Mooi he? Hij is echt gigantisch, met drie verdiepingen en een overschot aan ruimte. Momenteel is hij erg leeg. Ik heb wel een tweepersoonsbed al! En ik heb Sandra's fotolijstje op mijn kast gezet.

Verder ga ik woensdag naar mijn nieuwe school - Lake Oswego High School - om mijn lessen voor het komende schooljaar te regelen. Dat zou heel spannend moeten zijn maar het is nog steeds niet echt doorgedrongen dat ik verhuisd ben en daardoor ben ik overal nogal neutraal over. Misschien dringt zoiets pas door na een paar weken, langer dan een normale vakantie. We zullen zien! In juli ga ik rijlessen nemen op mijn school al trouwens. Yesss, op mijn 16de mijn rijbewijs halen. (Ergens wil ik helemaal niet eens zo graag auto rijden, ik wil het gewoon kunnen voordat mijn broer van 19 het kan.)

Over drie weken komen onze spullen pas aan, dus tot dan geen Playstation 2. Ga ik dat overleven? We zullen zien!

(Ja, dat was een poging tot een spannende afsluiting. Ik faal.)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei, wat spannend. =o

Sanana zei

Okay,
Hi Val,
I'll try to response in English, but I don't know what to write. Here it is half past ten in the evening, so there where you are it's half past one. Sounds weird. I liked to read that my photo is on your wardrobe? closet? (Don't know the right word ;))
How was your day today :P? Something special happened? Discovered the neighbourhood? And the weather?
Oh, How is Kruimeltje?
Many questions, Sorry.
I was at JoseƩ today. There are again two foals :D Now, Femke is the only one who has to bear yet.

Have a nice day, don't hang (dutch expression?)on your pc the whole day ;)

Liefs,

Monique zei

Valll! American Girl!
How are ya doing? How nice that you have a website!
I'll certainly keep an eye on this!
Okee nu over naar ons Hollandse taaltje, want zoals je al aangaf mag je dit niet verleren haha!
Ik ga de rest van je blog lezen en laat daar nog wel wat messages achter!
Byeee xxx Monique