zondag 17 juni 2007

Ultieme blijdschap

Vandaag ging ik naar de bibliotheek. Dat was veel lopen. Heel veel lopen. (Eigenlijk viel het wel mee, maar jullie moeten denken dat ik fit aan het worden ben.)

Eenmaal in de bibliotheek ging ik rondkijken, want dat doen mensen in de bibliotheek. Eigenlijk gaf ik eerst een boek die ik had uitgeleend terug en ging ik daarna uit het fontijntje drinken, maar mijn post gaat vooral over het rondkijken. Ik wilde 'Rebel Angels', het vervolg op 'A Great and Terrible Beauty' lenen. Dit boeit jullie niks, maar ik heb zin om het te vertellen. Ik vond hem niet. Dat was bijster onplezant. Na die tegenslag heb ik twee boeken gevonden die me wel leuk leken, en zelfs daarna staakte ik niet in mijn poging om allemaal leuke boeken te vinden..!

Het was een lange strijd, het alfabet weerklinkend in mijn oren en boektitels die raasden voor mijn gezicht. Er waren draken, weerwolven, monsters te verschrikkelijk om een naam te hebben...

Bij "Ho" van fictie vond ik wat elk meisje wil meer dan alles in de hele wereld. Meer dan verre reizen, dure kleding of sieraden... Ik vond...

De vervolgen op 'A Stir of Bones'!

Volgens mij kan ik gedag zeggen aan een sociaal leven hier voorlopig. Sinds ik 'A Stir of Bones' las op Bonaire kwijl ik om de vervolgen, die nergens te kopen waren. En nu... nu heb ik ze in een tas naast me. Muaha. Muahaha. MUAHAHAHAHA!!!

(Ja, ik ben heel blij met 'A Red Heart of Memories' en 'Past the Size of Dreaming'.)

4 opmerkingen:

Monique zei

Long live Oregan!
Dus je kan je lol op daar in de bied, Helaas zijn de enige boeken die ik lees studieboeken en 's avonds mijn bedtimestory haha, maar heb hier nog wat fantasyboeken liggen van je die niet meegingen dus als ik 6 juli ben afgestudeerd ga ik ook weer fanatiek aan de lees!

Maarrreeee niet TEveel lezen he, je moet ook aan je dagelijks wandeling denken naar the mall haha!

Liefs

Martine zei

HEY!! You silly little baboon!!
Wat een enorm huis heb je daar, alleen de BMW ontbreekt nog!! Ach, gelukkig krijgen wij elke dag ijsjes op school ^^
Zo te zien heb je het iig super naar je zin en we zijn hier nu eindelijk van je af :) NIET! DAT MEENDE IK NIET!! (Zei ik dat?! Nee, zie je wel!!).
Want eigenlijk missen we je enorm!! (het wandelende woordenboek ontbreekt al een paar weken).

Liefs,
Tienus

P.S. Heb je die tekening nou al eens af? (NEEHEE! Zo bedoelde ik het helemaal niet!! Ik wil gewoon super graag weten of je al begonnen bent ^^ ).

Mirielle zei

"Eigenlijk gaf ik eerst een boek die ik had uitgeleend terug en ging ik daarna uit het fontijntje drinken, maar mijn post gaat vooral over het rondkijken."

Een boek dat je had geleend en je dronk uit het fonteintje. Vertel me niet dat je nu het Nederlands al aan het verleren bent. :'(

Anyway, fijn dat je het leuk hebt daar. :D Al winkels gevonden met grote hoeveelheden anime?

Sanana zei

Lieve Valerie,

Weer zo'n grappige post :D
Ik ben jaloers op je weetje dat. Dat je tijd hebt om naar de bobliotheek te gaan :O. Je moest eens weten hoe zwaar we het hier hebben deze laatste weken. Echt zo druk! En dan had ik ook nog eens een 4,3 voor scheikunde =(
En al die toetsen zijn ook de reden waarom ik niets post. Geen tijd! Ik zal binnenkort wel weer wat schrijven, alleen zoveel speciaals maak ik niet mee..

Nou, ik zeur wel een beetje hoor.
Ik kan goed aanstellen. (Volgens mij) Én, ik praat teveel over mezelf! Dat kan ik op mn eigen blog wel doen!

Hoe zijn de boeken? Je bent nog steeds veel online.. Betekent dat dat je ze al uit hebt?! :D

Byebye dear Valerie, ik moet slapen, morgen weer toetsen :D

xx